Podwozie | Dyszel | Układ kierowniczy

Wendig und komfortabel (1) ZG-TS10001-profis-pro_Claas_d0_kw_P4031408_d2_181119

Zwrotność i wygoda – perfekcyjne właściwości jezdne na ulicy i w polu

Duży komfort – ochrona upraw

  • Dokładne kopiowanie śladu kół ciągnika przy rozstawie od 1,80 do 2,25 m
  • Większy komfort jazdy dzięki amortyzowanym zaczepom z regulacją wysokości
  • Stabilna i solidna technika podwozia, zaprojektowana do prędkości do 60 km/h
  • Automatyczna regulacja siły hamowania
  • Ogumienie wielkowymiarowe zmniejsza nacisk na glebę i umożliwia zastosowanie także w najtrudniejszych warunkach
  • Możliwa średnica kół do 2,05 m


„Nowością wśród rozsiewaczy nawozów są osie skrętne [...] Dzięki temu maszyny te są zwrotne i gwarantują wierne podążanie po śladach ciągnika”
(„profi“ – Raport z jazdy ZG-TS 01 ProfisPro · 06/2018)

Więcej informacji + Mniej informacji -
Spurtreue Achsschenkellenkung (1) ZG-TS01_10001_profispro_d0_kw_P7235733_d2_181120

Oś skrętna kopiująca ślad ciągnika

Rozsiewacz zawieszany ZG-TS wyposażony w opcjonalną oś skrętną zapewnia maksymalny kąt skrętu do 28°. Oznacza to, że: Przy rozstawie kół 1800 mm i szerokości opony 520 mm możliwe jest kopiowanie śladów ciągnika. Automatyczne kierowanie umożliwia także „kontrowanie” na zboczu. Po wyłączeniu napędu tarcz rozsiewających i przekroczeniu prędkości 15 km/h układ kierowniczy automatycznie wyłącza się i umożliwia bezpieczny transport po drogach przy prędkościach do 60 km/h.


Spurtreue Achsschenkellenkung (2) ZG-TS10001-profis-pro_Claas_d0_kw_DJI_1199_d2_181120
Oś skrętna kopiująca ślad ciągnika

Zalety osi skrętnej:

  • Kąt skrętu do 28°
  • Minimalny promień skrętu 4,5 m
  • Kopiowanie śladu ciągnika – w celu ochrony upraw
  • „Kontrowanie” na zboczach


Więcej informacji + Mniej informacji -
Automatische Bremskraftregelung (1) ZG-TS7501_d0_kw_9918_d2_181120

Automatyczna regulacja siły hamowania

Aby zachować bezpieczeństwo na drodze również przy wyższych prędkościach i różnych stanach załadunku, do ZG-TS oferowana jest opcjonalna automatyczna regulacja siły hamowania w zależności od obciążenia. Elektroniczny układ hamulcowy (EBS) odbiera sygnał z systemu ważenia Profis w czasie rzeczywistym, co pozwala określić siłę hamowania w zależności od obciążenia. Ponieważ system ważenia określa na bieżąco ilość materiału znajdującą się w zbiorniku, określona na tej podstawie siła hamowania dostosowuje się automatycznie. W ten sposób we wszystkich obszarach obciążenia występuje bardzo precyzyjne hamowanie. Tym samym rozsiewacz ZG-TS spełnia także wytyczne rozporządzenia UE 167/2013.


Zalety regulowanego elektronicznie układu hamulcowego:

  • hamowanie w zależności od obciążenia
  • wygodna i bezpieczna jazda po drogach
  • maksymalne bezpieczeństwo na poprzeczniakach i zboczach
Więcej informacji + Mniej informacji -

Zaczepienie / zawieszenie i jazda!

Wybierz rozwiązanie pasujące do Twojego ciągnika! Zaczep i system połączenia można dowolnie dopasować. Zdecyduj się na ucho zaczepu, sprzęg kulowy K80, pierścieniowe ucho zaczepu lub obrotowe pierścieniowe ucho zaczepu i wybierz zawieszenie dolne zaczepu lub klasyczne górne! 

Więcej informacji + Mniej informacji -
ZG-TS7501_d0_kw_9918_d2_181120_rdax_170x120.jpg

Automatyczna regulacja siły hamowania

Aby zachować bezpieczeństwo na drodze również przy wyższych prędkościach i różnych stanach załadunku, do ZG-TS oferowana jest opcjonalna automatyczna regulacja siły hamowania w zależności od obciążenia. Elektroniczny układ hamulcowy (EBS) odbiera sygnał z systemu ważenia Profis w czasie rzeczywistym, co pozwala określić siłę hamowania w zależności od obciążenia. Ponieważ system ważenia okre- śla na bieżąco ilość materiału znajdującą się w zbiorniku, określona na tej podstawie siła hamowania dostosowuje się automatycznie. W ten sposób we wszystkich obszarach obciążenia występuje bardzo precyzyjne hamowanie. Tym samym rozsiewacz ZG-TS spełnia także wytyczne rozporządzenia UE 167/2013.


Zalety regulowanego elektronicznie układu hamulcowego

  • hamowanie w zależności od obciążenia
  • wygodna i bezpieczna jazda po drogach
  • maksymalne bezpieczeństwo na poprzeczniakach i zboczach
Więcej informacji + Mniej informacji -