Podwozie | Dyszel | Układ kierowniczy

Podwozie hydropneumatyczne – Wydajność na polu i na drodze

Podwozie hydropneumatyczne w połączeniu z amortyzowanym zaczepem Hitch zapewnia doskonały komfort jazdy. Zespoły osi BPW z seryjną regulacją poziomu na bieżąco dopasowują się do stanu obciążenia. Zaczep Hitch z dopuszczalnym obciążeniem do 3 ton i zaczepem kulowym (K80) zapewnia doskonałą trakcję i spokojny bieg maszyny. Wzajemne, krzyżowe połączenie siłowników amortyzacji powoduje, że maszyna jest stabilna i odporna na kołysanie. Zamknięty system hydrauliki zapewnia zawsze równy rozkład masy na wszystkie 4 koła. Możliwe rozstawy śladów wynoszą 2,00 do 2,25 m a średnica koła może wynosić do 1,95 m.

Więcej informacji + Mniej informacji -

Wzmocnienie trakcji

UX 11201 Super wyróżnia się zwłaszcza przy pracy w wyjątkowo ciężkich warunkach: wzmocnienie trakcji przy hydropneumatycznej amortyzacji osi pozwala przy maksymalnie napełnionej maszynie na chwilowe zwiększenie pionowego obciążenia zaczepu z 3 do 4 t. Przy maszynie napełnionej częściowo, pionowe obciążenie zaczepu zwiększa się do 30%.

  1. 30%
Więcej informacji + Mniej informacji -

Kopiowanie nadążne SingleTrail

Podwozie UX 11201 Super jest wyposażone seryjnie w oś tylną ze skrętem nadążnym, zapewniającym odpowiednie zachowanie w czasie jazdy i niewielkie ugniatanie przez koła. Przy skręcie nadążnym SingleTrail pierwsza oś jest osią sztywną a druga pasywną, nadążną osią kierowaną, dającą maszynie doskonałe właściwości jezdne bez „wleczenia” kół.

Do jazdy wstecz należy zablokować drugą oś. Powinna ona być zablokowana także do transportu po drogach. Przy ciasnych nawrotach i powolnej jeździe można odblokować oś.

Więcej informacji + Mniej informacji -

DoubleTrail – w pełni automatyczne kierowanie osi

Opcjonalnie można wyposażyć UX 11201 Super także w elektroniczne sterowanie osi DoubleTrail. To elektroniczne, wymuszone kierowanie obu osi jest szczególnie ważne w kulturach rzędowych, jak ziemniaki, buraki oraz na małych polach, zapobiegając szkodom powodowanym przez koleiny.

Pierwsza oś wiernie podąża po śladach tylnych kół ciągnika, druga oś jedzie po śladach przednich kół ciągnika. Osiąga się przy tym bardzo wierny ruch po śladach ciągnika a przede wszystkim kopiowanie nie wpływa negatywnie na ruchy belki polowej. W transporcie drogowym pierwsza oś jest blokowana a druga jest aktywnie kierowana przez system.

Więcej informacji + Mniej informacji -

Więcej odnośników

Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat ochrony roślin

Czy to nie brzmi ciekawie?

Zostaw swoje dane kontaktowe*, wkrótce skontaktujemy się z Tobą:
* Twoje dane kontaktowe zostaną wykorzystane jedynie do nawiązania pożądanego przez Państwa kontaktu.