Regulacja rozstawu rzędów w najkrótszym możliwym czasie
Teleskopowa Precea zapewnia dużą elastyczność. Dzięki ramie teleskopowej można błyskawicznie zmieniać odległości między rzędami. Istnieją trzy różne ramy teleskopowe, które umożliwiają uzyskanie różnych odstępów między rzędami. Wszystkie typy produktów mogą być również skonfigurowane z osprzętem do nawożenia. Ponadto istnieje możliwość połączenia siewnika Precea 4500-2 z zamontowanym z przodu zbiornikiem na nawóz.
Zalety:
- Prędkość robocza: do 15 km/h
- Liczba rzędów: 6 lub 7
- Rozstawy rzędów: 45 do 80 cm
- Zbiornik nawozu: Typy CC 950 lub 1.250 l – typy FCC 1.600 lub 2.200 l
1-krotne i 2-krotne składanie teleskopowe – szerokość transportowa 3,3 m* lub 3 m
Siewnik Precea 4500-2CC z ramą teleskopową przy pełnej szerokości roboczej
Firma AMAZONE oferuje do wyboru dwa rodzaje ram teleskopowych – 1-krotnie i 2-krotnie składane. Tańsza 1-krotna rama teleskopowa umożliwia uzyskanie szerokości transportowej 3,3 m*, a 2-krotna - 3 m. Jedyna w swoim rodzaju koncepcja bezobsługowych łożysk zapewnia długą żywotność i sprawia, że wysuwanie i wsuwanie ramy jest wyjątkowo proste.
* Zastosuj się do obowiązujących na terenie danego kraju przepisów drogowych, włącznie z koniecznością uzyskania odpowiedniego zezwolenia.
Zmienna rama teleskopowa – teleskopowa precyzja
Precea 4500-2CC ze zmienną ramą teleskopową o najmniejszej szerokości roboczej
Dzięki regulowanej ramie teleskopowej dopasowanie rozstawu rzędów do różnych upraw jest elastyczne i wygodne. Różne rozstawy rzędów nie stanowią już problemu. Ramy Precea mają jasne zadania. Rama teleskopowa zapewnia prawdziwy komfort obsługi. Szybko, niezawodnie i wygodnie, można za jednym naciśnięciem przycisku rozsunąć lub zsunąć ramę.
Różne rodzaje kół podporowych
Siewnik Precea 4500 i 4500-2 posiada dwa warianty kół podporowych, które można montować przed i pomiędzy sekcjami wysiewającymi. Koła podporowe przed ramą montażową pozwalają na uzyskanie pełnej rozstawy rzędów, a kompaktowa wersja kół między sekcjami wysiewającymi imponuje znacznie mniejszym zapotrzebowaniem na siłę udźwigu.
7 rzędów dzięki przednim kołom podporowym
6 rzędów z kołami podporowymi między rzędami