Podwozie | dyszel

Szybko po drodze

W przypadku mniejszych maszyn jak Cenius 4003-2TX oraz 5003-2TX w standardzie zamontowane są opony o rozmiarze 400/60-22,5, natomiast w przypadku większych 6003-2TX do 8003-2TX koła wielkowymiarowe 550/45-22,5. Opcjonalnie są one także dostępne dla modeli Cenius 4003-2TX oraz Cenius 5003-2TX. Analogicznie dla większych maszyn dostępne są rozmiary opon 700/40-22,5. Dzięki hamulcowi pneumatycznemu dopuszczony jest szybki transport z prędkością 40 km/h.


„Podczas transportu Cenius TX stoi stabilnie na swoim obszernym podwoziu.”
(traction – Praktyczny test pracy AMAZONE Cenius 5003-2TX Super · 3/2016)

Więcej informacji + Mniej informacji -

Wysoka skuteczność

Szerokości robocze do 7 m w połączeniu ze wzmocnieniem trakcji zapewniają wysoką wydajność powierzchniową. Dzięki środkowemu podwoziu Cenius-2TX jest wyjątkowo zwrotny na drodze oraz podczas pracy na polu.

Więcej informacji + Mniej informacji -

Środkowe podwozie pierwszej klasy

„Rezultat: gleba jest doskonale przemieszana, bardzo dobrze wyrównana a koła są czyste.”

„Wał jest niezwykle nośny i w 100 procentach pasuje do potrzeb naszych pól. Przez cały okres prac ani razu się nie zapchał.”


(praktyczne testy pracy AMAZONE Cenius 5003-2TX Super · 03/2016)

Więcej informacji + Mniej informacji -

Agregatowanie dopasowane do każdego ciągnika

Dla wszystkich maszyn uprawowych istnieją rozliczne i pasujące możliwości agregatowania dla każdego ciągnika. Płyta kołnierzowa umożliwia prostą i szybką zmianę połączenia. Dzięki połączeniu na dźwigniach dolnych możliwa jest również szybka zmiana kategorii zawieszenia. W tym celu przekręcane są tylko sworznie mocujące. Dzięki temu do każdego ciągnika można dobrać odpowiednie połączenia, niezależnie od tego czy wykorzystujemy dźwignie dolne Kat. 3, 3N, 4, 4N, ucha zaczepu jak również zaczep kulowy K80.

Więcej informacji + Mniej informacji -

Wzmocnienie trakcji w Cenius-2TX

  • Polepszenie trakcji ciągnika 
    • Przeniesienie masy z Ceniusa na tylną oś ciągnika 
    • Do 1500 kg dodatkowej masy na tylnej osi 
  • Redukcja poślizgu 
  • Zwiększenie wydajności powierzchniowej 
  • Redukcja zużycia paliwa
Więcej informacji + Mniej informacji -

Więcej odnośników

Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat uprawy gleby

Czy to nie brzmi ciekawie?

Zostaw swoje dane kontaktowe*, wkrótce skontaktujemy się z Tobą:
* Twoje dane kontaktowe zostaną wykorzystane jedynie do nawiązania pożądanego przez Państwa kontaktu.