Stabilny mechanizm obrotowy
Oś obrotu ma formę wydrążonego wałka o średnicy 130 mm, wyposażonego w dwa duże i mocne łożyska stożkowe. Są one uszczelnione przed kurzem i przystosowane do smarowania tak, aby zagwarantować wysoką niezawodność działania. Dzięki wydrążonemu wałkowi możliwe stało się przeprowadzenie węży hydraulicznych przez wieżę obrotu. Pozwoliło to na niczym niezakłócony proces obracania pługa.
Mechanizm obrotowy został wyposażony w jednoczęściową i przelotową, amortyzowaną oś dźwigni dolnych, która bardzo dobrze pełni funkcję amortyzującą i znacznie redukuje obciążenie podnośnika ciągnika. Umożliwiają to dwa łożyska przegubowe, z prawej i z lewej strony osi dźwigni dolnych, które skutecznie pochłaniają występujące uderzenia.
2 wysokości montażowe osi dźwigni dolnych umożliwiają optymalne dopasowanie do ogumienia i wysokości podnoszenia ciągnika. Z 3 pozycjami do mocowania dźwigni górnej na koźle nośnym można zoptymalizować charakterystykę podnoszenia. Po przymocowaniu dźwigni górnej w jednym z obu podłużnych otworów zapewnione jest perfekcyjne kopiowanie terenu oraz zachowanie wybranej głębokości roboczej.