Sterowanie napędem z optymalną efektywnością zużycia paliwa

Motor_Pantera_4F_d0_kw_IMG_3202_4_d2_170202_rdax_170x141.jpg

Nowy silnik z normą emisji spalin 5

W nowym silniku z normą emisji spalin 5 AMAZONE stawia na recyrkulację spalin z katalizatorem utleniającym do silników wysokoprężnych i z filtrem cząstek stałych, który chroni środowisko naturalne. Filtr cząstek stałych jest regenerowany w sposób ciągły podczas pracy, bez konieczności jej przerywania. Katalizator SCR za pomocą wtrysku Diesel-Exhaust-Fluid (DEF) redukuje tlenki azotu. Nowy 20-litrowy zbiornik DEF znajduje się obok 230-litrowego zbiornika paliwa. Zużycie DEF wynosi około 2,5 % zużycia paliwa. Oznacza to, że zbiornik DEF musi być napełniany tylko co każde 3 do 4 tankowania zbiornika paliwa.


Zalety:

  • Bezstopniowy napęd hydrostatyczny od 0 do 50 km/h*
  • Nowoczesne zarządzanie zużyciem paliwa na drodze i w polu w trybie ECO i POWER
  • Dostosowana do potrzeb liczba obrotów wentylatorów chłodnic
  • Sprawdzona technika Deutz z dobrą siecią serwisową


Serce to jednostka złożona z silnika i hydrostatu

6-cylindrowy silnik Diesla marki Deutz o mocy maksymalnej 160 kW (218 KM)

  • Turbina doładowania z intercooler
  • Technologia wtrysku Common-Rail
  • Pojemność 6,06 litra
  • Wersje dopuszcone w niektórych krajach z normą emisji spalin 3A lub 5


Zalety przemyślanego systemu chłodzenia:

  • Regulacja liczby obrotów wentylatora dostosowana
  • do potrzeb – wyłącza wentylator przy niewielkim zapotrzebowaniu mocy i niskich temperaturach
  • Umiejscowienie poza strefą zanieczyszczeń z lewej: powietrze doładowania, hydraulika z prawej: silnik, klimatyzacja


„Pantera z Amazone przekonała najniższym zużyciem paliwa, niskim poziomem hałasu i dobrym rozdziałem ciężaru przy wystarczającej masie użytkowej.”
(profi 12/2011)