Ślizgowy pierścień uszczelniający Cenius

Catros_11_2017_05_rdax_170x122.jpg

Nie jest konieczne smarowanie łożyskowania talerzy, co znacznie ogranicza całkowite nakłady na konserwację. Elementy uszczelnienia pierścieniem ślizgowym są od dziesięcioleci używane w branży maszyn budowlanych do uszczelniania rolek tocznych w pojazdach szynowych i pracują całkowicie niezawodnie w najtrudniejszych warunkach.


Zalety:

  • Optymalne równanie za pomocą zagarniaczy ze sprężystej stali lub talerzy równających
  • Wysokość i kąt talerzy bocznych są regulowane oddzielnie, zapewniając doskonale precyzyjną pracę w obszarach brzegowych  
  • Niewymagające konserwacji łożyskowanie talerzy z elementami uszczelnienia pierścieniem ślizgowym oraz długotrwałe smarowanie
  • Niewymagające konserwacji seryjne zabezpieczenie przed kamieniami za pomocą gumowych elementów sprężynujących


  1. 2-rzędowe, skośne łożysko kulkowe
  2. 2 x korpus rolki (pierścień samouszczelniający o przekroju okrągłym „O-ring”)
  3. 2 x pierścienie żeliwne z powierzchnią ślizgową
  4. Ślizgowy pierścień uszczelniający zamontowany w uchwytach stożkowych
  5. Napełnianie przekładni olejem
  6. Wypróbowany 1 000 000-krotnie!

„Talerze równające wykonują świetną pracę. Talerze skrajne dają się podnosić i opuszczać w otworach podłużnych i dają nieograniczone możliwości regulacyjne.”
(profi – Praktyczny test 07/2011)