FAQ | Często zadawane pytania
-
Często zadawane ogólne pytania
-
Na jakich portalach sieci społecznościowej znajdę AMAZONE?
Czy firma AMAZONE oferuje wycieczki po fabryce?
Jeśli jesteś zainteresowany wycieczką po fabryce, możesz zgłosić się online na „wycieczkę po fabryce dla grup rolniczych” tutaj.
Czy firma AMAZONE wysyła newsletter?
Jeśli chcesz otrzymywać regularnie informacje o nowościach, zaprenumeruj bezpłatny newsletter AMAZONE. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera, a Twoje dane osobowe będą wykorzystywane wyłącznie do celów newslettera.
Co dzieje się z moimi danymi osobowymi?
Więcej informacji na ten temat można znaleźć w oświadczeniu o ochronie danych.
W jaki sposób firma AMAZONE pracuje na rzecz zrównoważonego rozwoju?
W firmie AMAZONE rozumiemy to jako „odpowiedzialność za przyszłość”. Takie podejście determinuje nasze długoterminowe działania. Naszym celem jest efektywne, precyzyjne i ekologiczne działanie oraz spełnianie wymagań ekonomicznych i społecznych ‒ zarówno dziś, jak i w przyszłości, z myślą o przyszłych pokoleniach.
Zrównoważone projekty i odpowiedzialnie działanie ‒ to koncepcja EnviroSafe.
Gdzie mogę znaleźć sklep internetowy dla fanów firmy?
Jeśli chcesz kupić kurtkę, imponujący model lub inne ciekawe produkty, to internetowy sklep dla fanów to właściwe miejsce.
Gdzie znajdę nowy wygaszacz ekranu na mój komputer?
W sekcji Wygaszacz ekranu możesz pobrać jeden z dwóch różnych wygaszaczy ekranu i używać ich na swoim komputerze.
Czy firma AMAZONE wydaje swój magazyn?
Tak, dwa razy w roku ukazuje się magazyn AMAZONE zatytułowany „report”. Magazyn z najnowszymi informacjami o firmie AMAZONE przeznaczony jest dla pracowników, klientów i przyjaciół firmy. Różne wydania magazynu możesz znaleźć .
Nie chcesz odebrać produktu bezpośrednio od firmy AMAZONE, wolisz wysyłkę online amazon?
Skontaktuj się z obsługą klienta amazon pod numerem 0800-3638469.
Auf welchen Kanälen im Social Web kann ich Amazone finden?
Często zadawane pytania dotyczące produktów
-
Interesuje mnie maszyna AMAZONE. Z jakim sprzedawcą AMAZONE mam się skontaktować?
Skorzystaj z naszej , aby znaleźć najbliższego sprzedawcę. Klikając na symbol sprzedawcy, uzyskasz dane kontaktowe sprzedawcy.
Kto jest moim sprzedawcą/osobą kontaktową AMAZONE w zakresie sprzedaży maszyny w moim regionie?
Na tej mapie możesz zobaczyć, z jakim sprzedawcą/przedstawicielem możesz się skontaktować.
Interesują mnie promocje i oferty. Jak uzyskać te informacje?
Aktualne promocje i oferty można znaleźć tutaj lub możesz dowiedzieć się więcej od naszych .
Gdzie mogę uzyskać informacje o cenach?
Nasi sprzedawcy chętnie udzielą informacji o aktualnych cenach i aktualnych ofertach specjalnych. Skorzystaj z naszej , aby znaleźć najbliższego sprzedawcę.
Gdzie mogę znaleźć informacje na temat obsługi i konfigurowania maszyny?
Skorzystaj z naszych interaktywnych szkoleń AMAZONE SmartLearning, aby nauczyć się obsługi maszyny AMAZONE i otrzymać dalsze interesujące informacje.
Gdzie można znaleźć instrukcje obsługi online?
Wszystkie instrukcje obsługi naszych produktów można znaleźć w naszym centrum pobierania.
Jeśli szukasz instrukcji obsługi określonego produktu, możesz również skorzystać z pozycji menu „Instrukcje” w menu po prawej stronie na odpowiedniej stronie produktu. Korzystając z AMAZONE SmartLearning można również interaktywnie uczyć się obsługi maszyn rolniczych AMAZONE.Gdzie można zamówić broszury dotyczące produktów i gdzie mogę znaleźć informacje w Internecie?
Wszystkie broszury dotyczące naszych produktów można znaleźć w naszym centrum pobierania.
Jeśli szukasz broszur dotyczących konkretnego produktu, możesz również skorzystać z pozycji menu „Broszury” w menu po prawej stronie na odpowiedniej stronie produktu.Meine Maschine hat ein technisches Problem. An wen soll ich mich wenden?
Bei technischen Fragen und Reparaturen steht Ihnen der Landmaschinen Fachhandel gerne zur Seite. Eine Übersicht der finden Sie .
Haben Sie als Fachhändler Fragen, dann nutzen Sie bitte unsere Service-Portale, wie z. B. das Ersatzteilportal, Infoportal oder das Amazone-Ticketsystem u. v. m. Die Zugänge zu den Portalen finden Sie in unseren Händlerbereich.
Często zadawane pytania dotyczące maszyn używanych
-
Chcę nabyć maszynę używaną. Z kim mogę się skontaktować?
Możesz znaleźć informacje na stronie używane maszyny. Możesz również skontaktować się z Maikiem Winterem, naszym przedstawicielem ds. maszyn używanych, który jest osobą kontaktową.
Gdzie mogę kupić używane maszyny?
W bazie danych maszyn używanych znajdziesz wiele różnych rolniczych i komunalnych maszyn używanych firmy AMAZONE.
Często zadawane pytania dotyczące serwisu i wsparcia
-
Potrzebuję technika serwisu do konserwacji mojej maszyny. Z kim mogę się skontaktować?
Prosimy o kontakt ze sprzedawcą AMAZONE. Jeśli nie znasz swojego lokalnego sprzedawcy, możesz go znaleźć korzystając z poniższego odnośnika do wyszukiwania sprzedawców. Dodatkowo w AMAZONE SmartLearning można uzyskać wiele informacji o obsłudze i ustawieniach maszyn.
Zgubiłem instrukcję obsługi, jak mogę otrzymać kopię?
Wszystkie instrukcje obsługi znajdziesz w naszym centrum pobierania. Dodatkowo w AMAZONE SmartLearning można uzyskać wiele informacji o obsłudze i ustawieniach maszyn.
„Section Control ‒ automatyczne przełączanie sekcji szerokości” nie działa, co mam zrobić?
Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w naszym serwisie SmartLearning. Więcej informacji podano tutaj AMAZONE SmartLearning (terminale) Sprawdź, czy na Twoim terminalu ISOBUS licencje są nadal aktywne.
Jak przeprowadzić próbę kręconą mojego siewnika?
Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w naszym serwisie E-Learning. Więcej informacji podano tutaj AMAZONE SmartLearning (technika siewu).
Gdzie mogę uzyskać wskazówki i informacje na temat obrazu rozsiewu mojego rozsiewacza?
W obszarze Serwis nawozowy znajdziesz naszą internetową usługę Serwis nawozowy online oraz nasze aplikacje serwisu nawozowego na telefon komórkowy.
Gdzie mogę znaleźć bazę danych nawozów?
Tutaj znajdziesz serwis nawozowy online.
Zgubiłem instrukcję obsługi, jak mogę otrzymać kopię?
Wszystkie instrukcje obsługi znajdziesz w naszym centrum pobierania. Dodatkowo w AMAZONE SmartLearning można uzyskać wiele informacji o obsłudze i ustawieniach maszyn.
Często zadawane pytania dotyczące części zamiennych
-
Jak mogę znaleźć oryginalne części zamienne?
Jako rolnik lub przedsiębiorca masz w każdej chwili dostęp do wszystkich list części zamiennych firmy AMAZONEN-WERKE ‒ dostęp jest bezpłatny (bez logowania). Na portalu części zamiennych AMAZONE można bezpośrednio wyszukiwać konkretne części zamienne i identyfikować ich numery.
Gdzie mogę zamówić oryginalne części zamienne?
Zamówienia można składać za pośrednictwem AMAZONE.
Można również aktywować swoje konto w portalu internetowym AMAZONE. Po udanej aktywacji można zamówić oryginalne części zamienne AMAZONE przez Internet. Zamówienie jest dostarczane w krótkim czasie, w zależności od dostępności, bezpośrednio z magazynu części zamiennych naszego partnera handlowego lub bezpośrednio z centrum części zamiennych AMAZONE. Partner handlowy zapewnia porady i dostarcza faktury.Jakie są główne części zużywające się?
Twoje maszyny są narażone na ekstremalne obciążenia. Tylko oryginalne części zamienne i ścieralne są dokładnie dostosowane pod względem funkcjonowania oraz wytrzymałości do maszyn AMAZONE. Oryginalne części po przystępnych cenach zawsze się w końcu opłacają. Więcej informacji znajdziesz w naszym katalogu części zużywalnych.
Często zadawane pytania dotyczące zakupów/dostawców
-
Jak zorganizowane są zakupy w Grupie AMAZONE?
Zakupy Grupy AMAZONE są zorganizowane w sposób zdecentralizowany. Poza osobą odpowiedzialną za grupę materiałową w danej lokalizacji stosowana jest koncepcja głównego nabywcy obejmującego różne zakłady.
Jakich dostawców szukamy?
Tutaj można zobaczyć, z jakich grup materiałów poszukujemy dostawców.
Jak zostać dostawcą?
W trakcie ciągłego rozwoju naszej firmy stale poszukujemy nowych, wydajnych dostawców. W celu sprawdzenia możliwości współpracy z Twoją firmą prosimy o wysłanie do nas zgłoszenia z wypełnionym kwestionariuszem dostawcy (formularz).
Do zgłoszenia można dołączyć dodatkowe informacje o firmie (wykaz maszyn i broszurę firmową). Na podstawie portfolio usług firmy informacje zostaną przekazane do odpowiedzialnych pracowników naszej firmy, którzy mogą umówić się z przedstawicielem firmy na osobistą rozmowę.
Gdzie znajdę ogólne warunki zakupów grupy AMAZONE?
Ogólne warunki zakupów grupy AMAZONE są dostępne tutaj finden.
Jakie są wymagania dotyczące próbek wstępnych? (uwagi do raportu z próbnych testów)
Wymagania dotyczące próbki wstępnej można znaleźć tutaj.
Gdzie znajdę wzór raportu z pierwszego testu AMAZONE?
Wzór raportu z pierwszego testu AMAZONE dla artykułów elektronicznych i wszystkich innych materiałów można znaleźć tutaj.
Często zadawane pytania dotyczące pracy
-
Jak najlepiej złożyć podanie o pracę?
Najlepszym sposobem na złożenie podania jest sekcja z ofertami pracy na naszej stronie internetowej. Aby móc jak najszybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie, powinno zawierać ono list motywacyjny, życiorys w formie tabelarycznej oraz kopie świadectw.
Czy oferujecie swoim pracownikom możliwość dokształcania się?
W ramach programu AmaTrain AMAZONE oferuje swoim pracownikom wiele możliwości kształcenia się poprzez udział w różnorodnych seminariach. Ponadto zachęcamy do korzystania z możliwości osobistego dokształcania się.
Czy mogę ubiegać się o kilka stanowisk jednocześnie?
Tak, możesz ubiegać się o kilka stanowisk jednocześnie
Czy znajomość inżynierii rolniczej jest obowiązkowa?
Poszukujemy zaangażowanych, kreatywnych pracowników, którzy są entuzjastycznie nastawieni do naszej firmy. Wykształcenie rolnicze i znajomość inżynierii rolniczej są korzystne, ale nie są absolutnie konieczne.
Kiedy otrzymam odpowiedź?
Po wysłaniu do nas aplikacji automatycznie otrzymasz potwierdzenie z naszego systemu zarządzania kandydatami. Do 2 dni roboczych po otrzymaniu zgłoszenia otrzymasz również potwierdzenie otrzymania dokumentów z naszego działu kadr.
Jak mogę przesłać moje załączniki?
Zachęcamy do dostarczenia nam swoich załączników w formacie PDF. Należy upewnić się, że nie został przekroczony maksymalny rozmiar 8 MB.
W jaki sposób są szkoleni pracownicy?
Każdemu nowemu pracownikowi zostaje przydzielony opiekun. Opiekun to doświadczony pracownik z danego nowego działu. Nowy pracownik otrzymuje również szczegółowy plan wprowadzający.
Jak długo mogę ubiegać się o określone stanowisko?
Na stanowisko można aplikować tak długo, jak długo jest tutaj opublikowane. W przeciwnym razie z przyjemnością przyjmiemy również podanie o pracę wysłane z własnej inicjatywy.
W przypadku dodatkowych pytań z kim mogę się skontaktować?
Ponieważ osoby kontaktowe w AMAZONE są uzależnione od lokalizacji, tutaj można dowiedzieć się więcej o właściwej osobie kontaktowej.
Jak się przygotować? (rozmowy rekrutacyjne, procedury selekcji itp.)
Aby przygotować się do procesu rekrutacji, należy zapoznać się zarówno z naszą firmą, jak i ze stanowiskiem, na które wysyłana jest aplikacja. Pragniemy skorzystać z okazji, aby poznać Cię osobiście i dowiedzieć się więcej o Twojej specjalistycznej wiedzy, doświadczeniu, umiejętnościach i zainteresowaniach. Chcielibyśmy również przedstawić naszą firmę i bogatą ofertę, którą mamy do zaoferowania. Oczywiście czekamy na Twoje pytania.
Jak mogę ubiegać się o pracę?
Tutaj znajdziesz aktualnie oferty pracy. Możesz również otrzymywać regularnie powiadomienia o ofertach pracy za pośrednictwem naszej strony.
Często zadawane pytania dotyczące marketingu i prasy
-
Gdzie mogę znaleźć zdjęcia do moich publikacji?
W naszej bazie zdjęć znajdziesz zatwierdzone zdjęcia naszych produktów ‒ z których możesz korzystać ‒ i wiele więcej.
AMAZONEN-WERKE przyznaje naszym klientom prawo do korzystania z plików z naszej bazy zdjęć na poniższych warunkach w celu wykorzystania ich w publikacjach klientów ‒ także w celach komercyjnych:
- Pliki multimedialne są dostępne ‒ tj. nie mają specjalnego loginu ‒ w bazie zdjęć lub są przesyłane przez AMAZONE do klientów w inny sposób (np. e-mailem).
- Wykorzystanie zdjęć nie powinno negatywnie wpływać na tematy związane z inżynierią rolniczą, rolnictwem, produkcją roślinną, a zwłaszcza na firmę AMAZONEN-WERKEN.
- Pliki multimedialne nie mogą być łączone z tematami polityki, religii ani erotyki.
- Pliki multimedialne nie mogą być wykorzystywane przez naszych dostawców do celów reklamowych bez konsultacji z nami.
Wyjątki od powyższych warunków wymagają odrębnego zezwolenia.
Kto jest odpowiedzialny za targi, merchandising, reklamę itp.?
Odpowiedzialny jest nasz dział marketingu. Wszystkie ważne linki dotyczące powyższych tematów można znaleźć na portalu marketingowym.
Gdzie mogę znaleźć logo AMAZONE?
Tutaj w pakiecie możesz pobrać logotypy AMAZONE do różnych celów. Poza różnymi grafikami w formatach EPS, WMF, EMF i GIF dla plików multimedialnych drukowanych, biurowych i internetowych, zawiera również plik PDF z dokładnymi wskazówkami dotyczącymi stosowania poszczególnych logotypów. Informacje podano w języku niemieckim i angielskim.
Gdzie znajdę najnowsze informacje prasowe dotyczące firmy AMAZONE?
Przegląd najnowszych informacji prasowych można znaleźć w sekcji komunikatów prasowych.
Na jakich targach reprezentowana jest firma AMAZONE?
Przegląd najbliższych terminów targów z udziałem firmy AMAZONE jest dostępny w naszym kalendarzu imprez.
-