FAQ | Często zadawane pytania
-
Często zadawane ogólne pytania
-
Na jakich portalach sieci społecznościowej znajdę AMAZONE?
-
Czy firma AMAZONE oferuje wycieczki po fabryce?
Jeśli jesteś zainteresowany wycieczką po fabryce, możesz zgłosić się online na „wycieczkę po fabryce dla grup rolniczych” tutaj.
-
Czy firma AMAZONE wysyła newsletter?
Jeśli chcesz otrzymywać regularnie informacje o nowościach, zaprenumeruj bezpłatny newsletter AMAZONE. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera, a Twoje dane osobowe będą wykorzystywane wyłącznie do celów newslettera.
-
Co dzieje się z moimi danymi osobowymi?
Więcej informacji na ten temat można znaleźć w oświadczeniu o ochronie danych.
-
W jaki sposób firma AMAZONE pracuje na rzecz zrównoważonego rozwoju?
W firmie AMAZONE rozumiemy to jako „odpowiedzialność za przyszłość”. Takie podejście determinuje nasze długoterminowe działania. Naszym celem jest efektywne, precyzyjne i ekologiczne działanie oraz spełnianie wymagań ekonomicznych i społecznych ‒ zarówno dziś, jak i w przyszłości, z myślą o przyszłych pokoleniach.
Zrównoważone projekty i odpowiedzialnie działanie ‒ to koncepcja EnviroSafe.
-
Gdzie mogę znaleźć sklep internetowy dla fanów firmy?
Jeśli chcesz kupić kurtkę, imponujący model lub inne ciekawe produkty, to internetowy sklep dla fanów to właściwe miejsce.
-
Gdzie znajdę nowy wygaszacz ekranu na mój komputer?
W sekcji Wygaszacz ekranu możesz pobrać jeden z dwóch różnych wygaszaczy ekranu i używać ich na swoim komputerze.
-
Czy firma AMAZONE wydaje swój magazyn?
Tak, dwa razy w roku ukazuje się magazyn AMAZONE zatytułowany „report”. Magazyn z najnowszymi informacjami o firmie AMAZONE przeznaczony jest dla pracowników, klientów i przyjaciół firmy. Różne wydania magazynu możesz znaleźć .
-
Nie chcesz odebrać produktu bezpośrednio od firmy AMAZONE, wolisz wysyłkę online amazon?
Skontaktuj się z obsługą klienta amazon pod numerem 0800-3638469.
-
Auf welchen Kanälen im Social Web kann ich Amazone finden?
-
-
Często zadawane pytania dotyczące produktów
-
Interesuje mnie maszyna AMAZONE. Z jakim sprzedawcą AMAZONE mam się skontaktować?
Skorzystaj z naszej , aby znaleźć najbliższego sprzedawcę. Klikając na symbol sprzedawcy, uzyskasz dane kontaktowe sprzedawcy.
-
Kto jest moim sprzedawcą/osobą kontaktową AMAZONE w zakresie sprzedaży maszyny w moim regionie?
Na tej mapie możesz zobaczyć, z jakim sprzedawcą/przedstawicielem możesz się skontaktować.
-
Interesują mnie promocje i oferty. Jak uzyskać te informacje?
Aktualne promocje i oferty można znaleźć tutaj lub możesz dowiedzieć się więcej od naszych .
-
Gdzie mogę uzyskać informacje o cenach?
Nasi sprzedawcy chętnie udzielą informacji o aktualnych cenach i aktualnych ofertach specjalnych. Skorzystaj z naszej , aby znaleźć najbliższego sprzedawcę.
-
Gdzie mogę znaleźć informacje na temat obsługi i konfigurowania maszyny?
Skorzystaj z naszych interaktywnych szkoleń AMAZONE SmartLearning, aby nauczyć się obsługi maszyny AMAZONE i otrzymać dalsze interesujące informacje.
-
Gdzie można znaleźć instrukcje obsługi online?
Wszystkie instrukcje obsługi naszych produktów można znaleźć w naszym centrum pobierania.
Jeśli szukasz instrukcji obsługi określonego produktu, możesz również skorzystać z pozycji menu „Instrukcje” w menu po prawej stronie na odpowiedniej stronie produktu. Korzystając z AMAZONE SmartLearning można również interaktywnie uczyć się obsługi maszyn rolniczych AMAZONE. -
Gdzie można zamówić broszury dotyczące produktów i gdzie mogę znaleźć informacje w Internecie?
Wszystkie broszury dotyczące naszych produktów można znaleźć w naszym centrum pobierania.
Jeśli szukasz broszur dotyczących konkretnego produktu, możesz również skorzystać z pozycji menu „Broszury” w menu po prawej stronie na odpowiedniej stronie produktu. -
Meine Maschine hat ein technisches Problem. An wen soll ich mich wenden?
Bei technischen Fragen und Reparaturen steht Ihnen der Landmaschinen Fachhandel gerne zur Seite. Eine Übersicht der finden Sie .
Haben Sie als Fachhändler Fragen, dann nutzen Sie bitte unsere Service-Portale, wie z. B. das Ersatzteilportal, Infoportal oder das Amazone-Ticketsystem u. v. m. Die Zugänge zu den Portalen finden Sie in unseren Händlerbereich.
-
-
Często zadawane pytania dotyczące maszyn używanych
-
Chcę nabyć maszynę używaną. Z kim mogę się skontaktować?
Możesz znaleźć informacje na stronie używane maszyny. Możesz również skontaktować się z Maikiem Winterem, naszym przedstawicielem ds. maszyn używanych, który jest osobą kontaktową.
-
Gdzie mogę kupić używane maszyny?
W bazie danych maszyn używanych znajdziesz wiele różnych rolniczych i komunalnych maszyn używanych firmy AMAZONE.
-
-
Często zadawane pytania dotyczące serwisu i wsparcia
-
Potrzebuję technika serwisu do konserwacji mojej maszyny. Z kim mogę się skontaktować?
Prosimy o kontakt ze sprzedawcą AMAZONE. Jeśli nie znasz swojego lokalnego sprzedawcy, możesz go znaleźć korzystając z poniższego odnośnika do wyszukiwania sprzedawców. Dodatkowo w AMAZONE SmartLearning można uzyskać wiele informacji o obsłudze i ustawieniach maszyn.
-
Zgubiłem instrukcję obsługi, jak mogę otrzymać kopię?
Wszystkie instrukcje obsługi znajdziesz w naszym centrum pobierania. Dodatkowo w AMAZONE SmartLearning można uzyskać wiele informacji o obsłudze i ustawieniach maszyn.
-
„Section Control ‒ automatyczne przełączanie sekcji szerokości” nie działa, co mam zrobić?
Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w naszym serwisie SmartLearning. Więcej informacji podano tutaj AMAZONE SmartLearning (terminale) Sprawdź, czy na Twoim terminalu ISOBUS licencje są nadal aktywne.
-
Jak przeprowadzić próbę kręconą mojego siewnika?
Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w naszym serwisie E-Learning. Więcej informacji podano tutaj AMAZONE SmartLearning (technika siewu).
-
Gdzie mogę uzyskać wskazówki i informacje na temat obrazu rozsiewu mojego rozsiewacza?
W obszarze Serwis nawozowy znajdziesz naszą internetową usługę Serwis nawozowy online oraz nasze aplikacje serwisu nawozowego na telefon komórkowy.
-
Gdzie mogę znaleźć bazę danych nawozów?
Tutaj znajdziesz serwis nawozowy online.
-
Zgubiłem instrukcję obsługi, jak mogę otrzymać kopię?
Wszystkie instrukcje obsługi znajdziesz w naszym centrum pobierania. Dodatkowo w AMAZONE SmartLearning można uzyskać wiele informacji o obsłudze i ustawieniach maszyn.
-
-
Często zadawane pytania dotyczące części zamiennych
-
Jak mogę znaleźć oryginalne części zamienne?
Jako rolnik lub przedsiębiorca masz w każdej chwili dostęp do wszystkich list części zamiennych firmy AMAZONEN-WERKE ‒ dostęp jest bezpłatny (bez logowania). Na portalu części zamiennych AMAZONE można bezpośrednio wyszukiwać konkretne części zamienne i identyfikować ich numery.
-
Gdzie mogę zamówić oryginalne części zamienne?
Zamówienia można składać za pośrednictwem AMAZONE.
Można również aktywować swoje konto w portalu internetowym AMAZONE. Po udanej aktywacji można zamówić oryginalne części zamienne AMAZONE przez Internet. Zamówienie jest dostarczane w krótkim czasie, w zależności od dostępności, bezpośrednio z magazynu części zamiennych naszego partnera handlowego lub bezpośrednio z centrum części zamiennych AMAZONE. Partner handlowy zapewnia porady i dostarcza faktury. -
Jakie są główne części zużywające się?
Twoje maszyny są narażone na ekstremalne obciążenia. Tylko oryginalne części zamienne i ścieralne są dokładnie dostosowane pod względem funkcjonowania oraz wytrzymałości do maszyn AMAZONE. Oryginalne części po przystępnych cenach zawsze się w końcu opłacają. Więcej informacji znajdziesz w naszym katalogu części zużywalnych.
-
-
Często zadawane pytania dotyczące zakupów/dostawców
-
Jak zorganizowane są zakupy w Grupie AMAZONE?
Zakupy Grupy AMAZONE są zorganizowane w sposób zdecentralizowany. Poza osobą odpowiedzialną za grupę materiałową w danej lokalizacji stosowana jest koncepcja głównego nabywcy obejmującego różne zakłady.
-
Jakich dostawców szukamy?
Tutaj można zobaczyć, z jakich grup materiałów poszukujemy dostawców.
-
Jak zostać dostawcą?
W trakcie ciągłego rozwoju naszej firmy stale poszukujemy nowych, wydajnych dostawców. W celu sprawdzenia możliwości współpracy z Twoją firmą prosimy o wysłanie do nas zgłoszenia z wypełnionym kwestionariuszem dostawcy (formularz).
Do zgłoszenia można dołączyć dodatkowe informacje o firmie (wykaz maszyn i broszurę firmową). Na podstawie portfolio usług firmy informacje zostaną przekazane do odpowiedzialnych pracowników naszej firmy, którzy mogą umówić się z przedstawicielem firmy na osobistą rozmowę.
-
Gdzie znajdę ogólne warunki zakupów grupy AMAZONE?
Ogólne warunki zakupów grupy AMAZONE są dostępne tutaj finden.
-
Jakie są wymagania dotyczące próbek wstępnych? (uwagi do raportu z próbnych testów)
Wymagania dotyczące próbki wstępnej można znaleźć tutaj.
-
Gdzie znajdę wzór raportu z pierwszego testu AMAZONE?
Wzór raportu z pierwszego testu AMAZONE dla artykułów elektronicznych i wszystkich innych materiałów można znaleźć tutaj.
-
-
Często zadawane pytania dotyczące pracy
-
Jak najlepiej złożyć podanie o pracę?
Najlepszym sposobem na złożenie podania jest sekcja z ofertami pracy na naszej stronie internetowej. Aby móc jak najszybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie, powinno zawierać ono list motywacyjny, życiorys w formie tabelarycznej oraz kopie świadectw.
-
Czy oferujecie swoim pracownikom możliwość dokształcania się?
W ramach programu AmaTrain AMAZONE oferuje swoim pracownikom wiele możliwości kształcenia się poprzez udział w różnorodnych seminariach. Ponadto zachęcamy do korzystania z możliwości osobistego dokształcania się.
-
Czy mogę ubiegać się o kilka stanowisk jednocześnie?
Tak, możesz ubiegać się o kilka stanowisk jednocześnie
-
Czy znajomość inżynierii rolniczej jest obowiązkowa?
Poszukujemy zaangażowanych, kreatywnych pracowników, którzy są entuzjastycznie nastawieni do naszej firmy. Wykształcenie rolnicze i znajomość inżynierii rolniczej są korzystne, ale nie są absolutnie konieczne.
-
Kiedy otrzymam odpowiedź?
Po wysłaniu do nas aplikacji automatycznie otrzymasz potwierdzenie z naszego systemu zarządzania kandydatami. Do 2 dni roboczych po otrzymaniu zgłoszenia otrzymasz również potwierdzenie otrzymania dokumentów z naszego działu kadr.
-
Jak mogę przesłać moje załączniki?
Zachęcamy do dostarczenia nam swoich załączników w formacie PDF. Należy upewnić się, że nie został przekroczony maksymalny rozmiar 8 MB.
-
W jaki sposób są szkoleni pracownicy?
Każdemu nowemu pracownikowi zostaje przydzielony opiekun. Opiekun to doświadczony pracownik z danego nowego działu. Nowy pracownik otrzymuje również szczegółowy plan wprowadzający.
-
Jak długo mogę ubiegać się o określone stanowisko?
Na stanowisko można aplikować tak długo, jak długo jest tutaj opublikowane. W przeciwnym razie z przyjemnością przyjmiemy również podanie o pracę wysłane z własnej inicjatywy.
-
W przypadku dodatkowych pytań z kim mogę się skontaktować?
Ponieważ osoby kontaktowe w AMAZONE są uzależnione od lokalizacji, tutaj można dowiedzieć się więcej o właściwej osobie kontaktowej.
-
Jak się przygotować? (rozmowy rekrutacyjne, procedury selekcji itp.)
Aby przygotować się do procesu rekrutacji, należy zapoznać się zarówno z naszą firmą, jak i ze stanowiskiem, na które wysyłana jest aplikacja. Pragniemy skorzystać z okazji, aby poznać Cię osobiście i dowiedzieć się więcej o Twojej specjalistycznej wiedzy, doświadczeniu, umiejętnościach i zainteresowaniach. Chcielibyśmy również przedstawić naszą firmę i bogatą ofertę, którą mamy do zaoferowania. Oczywiście czekamy na Twoje pytania.
-
Jak mogę ubiegać się o pracę?
Tutaj znajdziesz aktualnie oferty pracy. Możesz również otrzymywać regularnie powiadomienia o ofertach pracy za pośrednictwem naszej strony.
-
-
Często zadawane pytania dotyczące marketingu i prasy
-
Gdzie mogę znaleźć zdjęcia do moich publikacji?
W naszej bazie zdjęć znajdziesz zatwierdzone zdjęcia naszych produktów ‒ z których możesz korzystać ‒ i wiele więcej.
AMAZONEN-WERKE przyznaje naszym klientom prawo do korzystania z plików z naszej bazy zdjęć na poniższych warunkach w celu wykorzystania ich w publikacjach klientów ‒ także w celach komercyjnych:
- Pliki multimedialne są dostępne ‒ tj. nie mają specjalnego loginu ‒ w bazie zdjęć lub są przesyłane przez AMAZONE do klientów w inny sposób (np. e-mailem).
- Wykorzystanie zdjęć nie powinno negatywnie wpływać na tematy związane z inżynierią rolniczą, rolnictwem, produkcją roślinną, a zwłaszcza na firmę AMAZONEN-WERKEN.
- Pliki multimedialne nie mogą być łączone z tematami polityki, religii ani erotyki.
- Pliki multimedialne nie mogą być wykorzystywane przez naszych dostawców do celów reklamowych bez konsultacji z nami.
Wyjątki od powyższych warunków wymagają odrębnego zezwolenia.
-
Kto jest odpowiedzialny za targi, merchandising, reklamę itp.?
Odpowiedzialny jest nasz dział marketingu. Wszystkie ważne linki dotyczące powyższych tematów można znaleźć na portalu marketingowym.
-
Gdzie mogę znaleźć logo AMAZONE?
Tutaj w pakiecie możesz pobrać logotypy AMAZONE do różnych celów. Poza różnymi grafikami w formatach EPS, WMF, EMF i GIF dla plików multimedialnych drukowanych, biurowych i internetowych, zawiera również plik PDF z dokładnymi wskazówkami dotyczącymi stosowania poszczególnych logotypów. Informacje podano w języku niemieckim i angielskim.
-
Gdzie znajdę najnowsze informacje prasowe dotyczące firmy AMAZONE?
Przegląd najnowszych informacji prasowych można znaleźć w sekcji komunikatów prasowych.
-
Na jakich targach reprezentowana jest firma AMAZONE?
Przegląd najbliższych terminów targów z udziałem firmy AMAZONE jest dostępny w naszym kalendarzu imprez.
-