Przegląd odnośników do serwisu

Niezawodna pomoc w świecie, w którym codziennie zmierzamy się z nowymi sytuacjami!

Grupa AMAZONE przestrzega wszystkich środków bezpieczeństwa służących ograniczeniu dalszego rozprzestrzeniania się koronawirusa. Stale oceniamy aktualną sytuację na poziomie zarządu i odpowiednio dostosowujemy do tego nasze działania i procedury.

Nasi partnerzy kontaktowi ze sprzedaży i serwisu nadal są do Państwa dyspozycji na miejscu, z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności. Mimo to konieczne jest ograniczenie osobistego kontaktu. Nasi przedstawiciele nadal będą dostępni dla Państwa w nieograniczony sposób przez telefon i e-mail. 

Możesz liczyć na AMAZONE!

Oto krótki przegląd najważniejszych możliwości kontaktu i serwisu oraz dokumentów:

Kontakty:

Usługi:

Dokumenty:

Ponadto nasz serwis może wspierać naszych partnerów serwisowych drogą cyfrową dzięki rozszerzonej komunikacji SmartSupport oraz narzędziu serwisowemu SmartLearning niezależnie od tego, czy chodzi o pytania dotyczące obsługi, czy też kompleksowe naprawy. Więcej informacji na temat SmartService 4.0 od AMAZONE otrzymasz tutaj:

  • SmartService 4.0


Christian i dr Justus Dreyer w imieniu całej załogi oraz rodziny Dreyer.

WSPÓLNIE poradzimy sobie w tym trudnym czasie. Życzymy Państwu, Państwa współpracownikom i rodzinom dużo zdrowia oraz powodzenia w obliczu wszelkich wyzwań, które jeszcze stoją przed nami.