Podwozie | Dyszel | Układ kierowniczy

Amortyzacja zaczepu – ochrona belki polowej

Wszystkie zaczepy dysponują amortyzacją będącą ważnym elementem konstrukcyjnym maszyny. Redukcja wstrząsów między ramą a zaczepem służy ochronie belek polowych i zapobiega ruchom kołysania ciągnika.


  1. Sprężysty element amortyzujący
  2. Stal sprężynowa
Więcej informacji + Mniej informacji -

Zawieszenie – takie, jakiego potrzebujesz!

Nieważne, czy sztywny zaczep Hitch ze sprzęgiem kulowym, czy raczej klasyczny z uchem – AMAZONE oferuje zawsze właściwe rozwiązanie do każdego ciągnika. Do wyboru są zaczepy górne lub dolne oraz ucha o średnicy 40 mm lub 50 mm albo sprzęg kulowy K 80.

Więcej informacji + Mniej informacji -

Osie i hamulce

Bezpieczeństwo przede wszystkim!

Poszczególne osie zapewniają właściwe rozwiązanie na każde warunki.


Zalety:

  • Możliwe rozmiary opon do 520/85 R46 (średnica 2,05 m)
  • Prześwit do 82 cm
  • Homologacja do 60 km/h z systemem ALB (automatyczny zawór hamulcowy zależny od obciążenia)


Wszechstronne możliwości

  • Osie stałe z rozstawem kół od 1,50 m do 2,25 m – obrócenie kół umożliwia dwa rozstawy
  • Regulowana oś o bezstopniowo regulowanym rozstawie kół od 1,50 do 2,25 m dla UX 3200 Special i UX 4200 Special
  • Hydropneumatyczna amortyzacja osi z opatentowaną stabilizacją kołysania dla UX 4201 Super i UX 5201 Super
  • Oś skrętna AutoTrail z obsługą za pomocą joysticka
Więcej informacji + Mniej informacji -

Zawsze idealne kopiowanie!

Skrętna oś AutoTrail

  • „System skrętu osią nie przenosi na belkę podczas pracy prawie żadnej energii skrętu. Kierowanie w polu jest przy tym stale aktywne – także podczas jazdy na wprost. Gdy skręca ciągnik, natychmiast skręcają także koła opryskiwacza. Jak spokojnie się to odbywa, możemy zobaczyć w pracy. Nieważne, czy jazda jest szybka czy wolna – przy skręcaniu nic nie kołysze się na belce.”
    („dlz agrarmagazin” – sprawozdanie z jazdy „Sicher in der Spur” 06/2011)
Więcej informacji + Mniej informacji -

Kierowanie dyszlem AutoTrail

Do pracy w terenie płaskim można wyposażyć UX Special z szerokością roboczą do 28 m, w sterowany elektronicznie zaczep skrętny AutoTrail. Alternatywnie np. dla kultur uprawianych rzędowo, zaczep skrętny może być sterowany hydraulicznie.

  • Opcjonalnie do UX Special o szerokości roboczej do 30 m


Więcej informacji + Mniej informacji -

Oś skrętna AutoTrail

Oś skrętna AutoTrail zapewnia maksymalny komfort kierowcy i wyjątkowo spokojne ułożenie belki polowej i dużą stabilność. Zdolność manewrowa, zwłaszcza podczas cofania, jest znakomita. Kierowanie osi możliwe jest także w stanie złożonym.

  • Opcjonalnie
  1. wewnętrzny promień skrętu


Więcej informacji + Mniej informacji -

Inteligentne sterowanie AutoTrail

Sterowanie AutoTrail zapewnia kopiowanie śladu kół ciągnika i można łatwo skalibrować je pod kątem każdego typu ciągnika. Układy kierowania AutoTrail można w każdej chwili uaktywnić i sterować nimi w celu dokonania ręcznej korekty na pochyłościach. Szczególnie pomocna jest w układzie skrętu AutoTrail możliwość kierowania również ze złożoną belką polową np. na podwórzu.

  • Kąty skrętu osi kierowanych wynoszące 28°sprawiają, że maszyny doskonale pokonują nawet wąskie zakręty. 
     
Więcej informacji + Mniej informacji -

Korekta na zboczach dla AutoTrail

Układ kierowania AutoTrail w UX Super jest wyposażony standardowo w pełni zautomatyzowane sterowanie na zboczu. Ponieważ sterowanie na zboczach musi być dostosowane do pozycji w terenie, to ustawienie jego intensywności możliwe jest w każdym momencie przez joystick.


  1. Ześlizgiwanie przy wyłączonym sterowaniu na zboczu
  2. Aktywne sterowanie AutoTrail na zboczu
Więcej informacji + Mniej informacji -

Więcej odnośników

Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat ochrony roślin

Czy to nie brzmi ciekawie?

Zostaw swoje dane kontaktowe*, wkrótce skontaktujemy się z Tobą:
* Twoje dane kontaktowe zostaną wykorzystane jedynie do nawiązania pożądanego przez Państwa kontaktu.