Podwozie | dyszel

Znaczniki

Znaczniki są uruchamiane w pełni hydraulicznie.

Więcej informacji + Mniej informacji -
Das Bremssystem (1) Primera-DMC6000_Fendt_d0_lg_5528_d1_151020

Układ hamulcowy

W zależności od zastosowania dostępny jest hydrauliczny układ hamulcowy lub dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy.

Primera DMC 3000-C i 6000-2C: W zależności od ograniczeń w danym kraju możliwe jest dopuszczenie prędkości 40 km/h do szybkiego transportu po drogach.

Więcej informacji + Mniej informacji -
Kotflügel (1) Primera6000-2C_Kotfluegel_d0_kw_PB084946

Błotniki

Opcjonalnie dostępne są błotniki do modelu Primera DMC. Chronią one zbiornik i zespół kalibrujący przed zanieczyszczeniami.

Więcej informacji + Mniej informacji -
Primera-DMC6000_Fendt_d0_lg_0929_d1_151019_rdax_170x121.jpg

Stabilna konstrukcja ramowa

Konstrukcja ramowa jest zaprojektowana na tyle stabilnie, że moduły redlicy z zespołami redlic dłutowych prowadzonymi z równoległoboku mogą być łączone ze zbiornikiem nasion i nawozów AMAZONE, pneumatycznym dozowaniem, zagarniaczem sprężynowym i rolkowym, tworząc absolutnie niezawodny siewnik wielkopowierzchniowy.

Więcej informacji + Mniej informacji -
Primera_DMC_12000_019_d1_141229_rdax_170x143.jpg

Dyszle do wszystkich zawieszeń

Smukły dyszel umożliwia obrót w miejscu bez dotykania tylnych kół ciągnika do dyszla. Opcjonalnie dostępny jest dyszel pociągowy z różnymi uchami oraz dyszel mechanizmu podnoszenia z różnymi belkami pociągowymi.

Więcej informacji + Mniej informacji -
Zwillingsbereifung (1) Primera_DMC_Zwillingsbereifung_image002_d1_230530

Ogumienie bliźniacze

Opcjonalne ogumienie bliźniacze siewnika Primera DMC zapewnia znaczne podwyższenie powierzchni styku i redukuje tym samym nacisk na podłoże. Dodatkowo polepsza stabilność jazdy na poprzeczniaku. Szersze ogumienie powoduje zwiększenie szerokości transportowej do 4,30 m.

Więcej informacji + Mniej informacji -
Frontwagen (1) SAM_0997_d1_201221

Zaczep pośredni

Jako uzupełnienie można zastosować w Primera DMC zaczep pośredni. Zmniejsza on nacisk o połowę i jest sprzęgany między ciągnikiem a siewnikiem.

Więcej informacji + Mniej informacji -

Czy to nie brzmi ciekawie?

Zostaw swoje dane kontaktowe*, wkrótce skontaktujemy się z Tobą:
* Twoje dane kontaktowe zostaną wykorzystane jedynie do nawiązania pożądanego przez Państwa kontaktu.