Podwozie i dyszel
Ciężar jest optymalnie rozłożony na podłożu dzięki dużym oponom 800/45/26,5, które mają dużą powierzchnię styku, co nie niszczy naturalnej struktury podłoża. Zbiornik na nawóz można w razie potrzeby zamontować do ciągnika za pomocą zawieszenia dźwigni dolnych kat. 3, 4 lub K700, stosując ucho dyszla lub głowicę kulową. Aby zapewnić optymalny rozkład masy i lepszą trakcję ciągnika, dyszel jest standardowo obciążony dodatkową masą. Do dołączania i odłączania siewnika oraz do poziomego ustawienia maszyny dyszel seryjnie wyposażono w siłownik hydrauliczny. Standardowo uchwyty na węże znajdują się na dyszlu, gdzie można zawiesić przewody hydrauliczne i przyłącza elektryczne po odłączeniu urządzeń, utrzymując je w porządku i czystości.
Z tyłu FDC posiada zawieszenie dźwigni dolnych, do którego szybko można dołączyć zaczepiany siewnik.
Pomimo swojej długości na poprzeczniaku, kompletna kombinacja FDC i siewnika jest zwrotna i można nią jechać po śladach.