Wszystkie terminale ISOBUS firmy AMAZONE mogą standardowo zapisywać i przechowywać dane dotyczące maszyn i lokalizacji za pośrednictwem kontrolera zadań. Dzięki kartom aplikacyjnym w formacie shape i ISO-XML możliwe jest zarządzanie zmienną aplikacją.

  • Łatwe tworzenie, wczytywanie i wykonywanie zadań
  • Rozpoczęcie pracy od razu, z późniejszą decyzją, czy zapisać dane
  • Import i eksport zadań w formacie ISO-XML
  • Podsumowanie zadań za pomocą eksportu do formatu PDF
  • Intuicyjny system do opracowywania map aplikacyjnych w formacie shape i ISO-XML
  • Automatyczna przystosowana do podziału na podpowierzchnie regulacja ilości rozsiewu
  • Wyświetlanie nieaktywnych granic pola i automatyczne rozpoznawanie pól podczas jazdy po obszarze
  • Optymalne zarządzanie zapasami dzięki aplikacji zorientowanej na zapotrzebowanie
  • Wyposażenie seryjne dla AmaTron 4 i AmaPad 2

Tym mógłbyś się również zainteresować

GPS-Maps&Doc

GPS-Maps&Doc oferuje powiązaną i odnoszącą się do miejsca dokumentację za pomocą funkcji Task Controller. Dzięki funkcji Task Controller można wykonywać lub ustawić ponownie zaplanowane zlecenia ISO-XML. Można natychmiast rozpocząć pracę i później zadecydować, czy dane zostaną zapisane. Karty aplikacyjne mogą być przetwarzane w formacie ISO-XML lub shape.

GPS-Switch

W postaci automatycznego przełączania sekcji szerokości GPS-Switch firma AMAZONE oferuje oparte na GPS, w pełni automatyczne przełączanie sekcji szerokości dla wszystkich terminali obsługowych AMAZONE oraz rozsiewaczy nawozów, opryskiwaczy lub siewników obsługujących system ISOBUS.

GPS-Track

System jazdy równoległej GPS-Track okazuje się wyjątkowym ułatwieniem przy utrudnionej orientacji w terenie, szczególnie na łąkach. Posiada moduł śladów, np. podążanie za linią A-B lub jazda po konturach. Przejazdy są jednoznacznie numerowane. Odchylenie od idealnej linii jest przedstawiane graficznie na wyświetlaczu.

AmaCam

Dzięki licencji na funkcję AmaCam, podczas cofania automatycznie aktywuje się opcjonalna kamera tylna. Ogranicza to uciążliwe przełączanie i niebezpieczne sytuacje za maszyną.