Koncepcja Cirrus

1) Maksymalna elastyczność i zwrotność 

  • Duża zwrotność z każdym ciągnikiem dzięki zastosowaniu dyszla teleskopowego 
  • Niskie zapotrzebowanie na siłę uciągu pozwala na zastosowanie mniejszych ciągników 
  • Oś dźwigni dolnych do wyboru kat. 3, 4N, K700 
  • Większa czystość i porządek w połączeniach hydraulicznych i elektronicznych dzięki zestawowi uchwytów na węże 
  • Standardowa obsługa maszyny za pomocą ISOBUS


2) Wysoce elastyczny dobór narzędzi w przygotowaniu do siewu 

  • Spulchniacze śladów kół ciągnika 
  • Crushboard z przodu lub z tyłu pola talerzy 
  • Samodzielny siew bez pola talerzy 
  • Pole talerzy z drobnymi ząbkami, z grubymi ząbkami lub talerze faliste Minimum TillDisc 
  • Przedni wał oponowy 
  • Wał nożowy przed polem talerzy


3) Wszechstronne układy zbiorników i odcinków transportowych – maksymalna indywidualizacja w uprawie roli 

  • Cirrus ze zbiornikiem 1-komorowym 
  • Cirrus ze zbiornikiem 2-komorowym i pojedynczym odcinkiem transportowym – Single-Shoot 
  • Cirrus ze zbiornikiem 2-komorowym i podwójnym odcinkiem transportowym – Double-Shoot 
  • Cirrus ze zbiornikiem 2-komorowym, podwójnym odcinkiem transportowym i GreenDrill – Triple-Shoot


4) Idealne zagęszczanie 

  • Zagęszczanie pasmowe dzięki oponom Matrix


5) Innowacyjne systemy redlic do wyboru 

  • Redlica RoTeC pro
    uniwersalna redlica jednotalerzowa o rozstawie rzędów 12,5 cm i 16,6 cm  
  • Redlica dwutalerzowa TwinTeC plus
    Wydajna redlica dwutalerzowa dla rozstawu rzędów 12,5 cm i 16,6 cm


6) Precyzyjna głowica rozdzielająca segmenty 

  • Precyzyjny siew na klinach pola i na poprzeczniakach dzięki elektrycznemu rozłączaniu połowy siewnika i GPS-Switch z funkcją AutoPoint
  • Wybór szerokości ścieżki technologicznej i rozstawu kół


7) Nowoczesne, wygodne koncepcje konserwacji 

  • Kompaktowe wymiary transportowe zapewniają szybką i bezpieczną jazdę po drogach z prędkością do 40 km/h 
  • Oświetlenie robocze LED 
  • Seryjny boks transportowy 
  • Pewne i wygodne pomosty 
  • Długie okresy między konserwacjami i smarowaniem 
  • Oszczędność materiałów i minimalizacja zużycia

Czy to nie brzmi ciekawie?

Zostaw swoje dane kontaktowe*, wkrótce skontaktujemy się z Tobą:
* Twoje dane kontaktowe zostaną wykorzystane jedynie do nawiązania pożądanego przez Państwa kontaktu.