Koncepcja Cirrus
1) Maksymalna elastyczność i zwrotność
- Duża zwrotność z każdym ciągnikiem dzięki zastosowaniu dyszla teleskopowego
- Niskie zapotrzebowanie na siłę uciągu pozwala na zastosowanie mniejszych ciągników
- Oś dźwigni dolnych do wyboru kat. 3, 4N, K700
- Większa czystość i porządek w połączeniach hydraulicznych i elektronicznych dzięki zestawowi uchwytów na węże
- Standardowa obsługa maszyny za pomocą ISOBUS
2) Wysoce elastyczny dobór narzędzi w przygotowaniu do siewu
- Spulchniacze śladów kół ciągnika
- Crushboard z przodu lub z tyłu pola talerzy
- Samodzielny siew bez pola talerzy
- Pole talerzy z drobnymi ząbkami, z grubymi ząbkami lub talerze faliste Minimum TillDisc
- Przedni wał oponowy
- Wał nożowy przed polem talerzy
3) Wszechstronne układy zbiorników i odcinków transportowych – maksymalna indywidualizacja w uprawie roli
- Cirrus ze zbiornikiem 1-komorowym
- Cirrus ze zbiornikiem 2-komorowym i pojedynczym odcinkiem transportowym – Single-Shoot
- Cirrus ze zbiornikiem 2-komorowym i podwójnym odcinkiem transportowym – Double-Shoot
- Cirrus ze zbiornikiem 2-komorowym, podwójnym odcinkiem transportowym i GreenDrill – Triple-Shoot
4) Idealne zagęszczanie
- Zagęszczanie pasmowe dzięki oponom Matrix
5) Innowacyjne systemy redlic do wyboru
- Redlica RoTeC pro
uniwersalna redlica jednotalerzowa o rozstawie rzędów 12,5 cm i 16,6 cm - Redlica dwutalerzowa TwinTeC plus
Wydajna redlica dwutalerzowa dla rozstawu rzędów 12,5 cm i 16,6 cm
6) Precyzyjna głowica rozdzielająca segmenty
- Precyzyjny siew na klinach pola i na poprzeczniakach dzięki elektrycznemu rozłączaniu połowy siewnika i GPS-Switch z funkcją AutoPoint
- Wybór szerokości ścieżki technologicznej i rozstawu kół
7) Nowoczesne, wygodne koncepcje konserwacji
- Kompaktowe wymiary transportowe zapewniają szybką i bezpieczną jazdę po drogach z prędkością do 40 km/h
- Oświetlenie robocze LED
- Seryjny boks transportowy
- Pewne i wygodne pomosty
- Długie okresy między konserwacjami i smarowaniem
- Oszczędność materiałów i minimalizacja zużycia