24 mar 2022

Badanie wizerunku Niemieckiego Towarzystwa Rolniczego ( DLG ) 2021/2022

AMAZONE to najlepsza firma wśród średniej wielkości producentów maszyn

AMAZONE ponownie na czwartym miejscu w badaniu wizerunku Niemieckiego Towarzystwa Rolniczego 2021/2022. Z łączną liczbą 50,8 punktów firma utrzymuje pozycję najlepszej średniej wielkości firmy wśród producentów maszyn rolniczych. 

Kierownictwo AMAZONE nie kryje radości z tego wspaniałego sukcesu: „To ponownie wielki sukces dla naszego całego zespołu. Chcielibyśmy podziękować wszystkim rolnikom, przedsiębiorcom i naszym partnerom handlowym za uznanie i zaufanie, jakim nas obdarzyli. Dobry wynik wizerunkowy jest dla nas dodatkowym bodźcem do ciągłego doskonalenia naszych produktów, usług i doradztwa. Dlatego też będziemy intensywnie kontynuować naszą współpracę z klientami, aby móc konsekwentnie i z odpowiednim wyprzedzeniem wychodzić naprzeciw ich życzeniom i oczekiwaniom”.


Image-Barometer-20220322-PL


O badaniu wizerunku Niemieckiego Towarzystwa Rolniczego
W ramach corocznego badaniu wizerunku Niemieckie Towarzystwo Rolnicze (DLG) określa stopień znajomości i wizerunek najważniejszych marek sektora rolniczego w Niemczech. W ostatnim badaniu wzięło udział 664 kierowników gospodarstw rolnych. Obliczany na tej podstawie indeks marki składa się w równych częściach z rozpoznawalności marki, wykorzystania marki, preferencji i satysfakcji z marki oraz wizerunku marki.