Strona startowa
Gwarancja producenta – w taki sposób możesz wnioskować o gwarancję
- Dodaj maszynę: Podaj swój numer maszyny. Twoja maszyna pojawia się teraz w obszarze „Moje maszyny”.
- Powiązanie z dealerem: Wyszukaj na mapie dealera i powiąż się z nim. Dealer pojawia się teraz w obszarze „Moi dealerzy”. Wybrany dealer ma teraz status „Wnioskowano o powiązanie”.
- Potwierdzenie przez dealera: Otrzymasz e-mail, gdy tylko dealer potwierdzi zapytanie o powiązanie i w ten sposób potwierdzi, że jesteś właścicielem/właścicielką maszyny. Status w obszarze „Moi dealerzy” zmienia się na „Potwierdzono powiązanie”.
- Wnioskuj o gwarancję: W obszarze „Moje maszyny” możesz wnioskować o gwarancje producenta w odpowiednim punkcie.
Czy masz problem w myAMAZONE? W takim razie skontaktuj się z naszym zespołem działu pomocy myAmazone!