Zarządzanie napędem z optymalizacją zużycia paliwa
Nowy silnik spełniający normę emisji spalin 5
W silniku z normą emisji spalin 5, AMAZONE stawia na recyrkulację spalin z katalizatorem utleniającym do silników wysokoprężnych i z filtrem cząstek stałych, który chroni środowisko naturalne. Filtr cząstek stałych podlega ciągłej regeneracji podczas pracy. Katalizator SCR za pomocą wtrysku Diesel-Exhaust-Fluid (DEF) redukuje tlenki azotu. Nowy 20-litrowy zbiornik DEF znajduje się obok 290-litrowego zbiornika paliwa. Zużycie płynu AdBlue (DEF) wynosi ok. 2,5% zużycia paliwa. Oznacza to, że zbiornik DEF musi być napełniany tylko co każde 3 do 4 tankowania zbiornika paliwa.
Zalety:
- Bezstopniowy napęd hydrostatyczny od 0 do 50 km/h*
- Nowoczesne zarządzanie zużyciem paliwa na drodze i w polu w trybie ECO i POWER
- Dostosowana do potrzeb prędkość obrotowa wentylatorów chłodnic
- Sprawdzona technika Deutz z dobrą siecią serwisową
* Należy przestrzegać krajowych przepisów ruchu drogowego!
Serce to jednostka złożona z silnika i hydrostatu
6-cylindrowy silnik Diesla marki Deutz o mocy do 160 kW (218 KM)
- Turbina doładowania z intercooler
- Technologia wtrysku Common-Rail
- Pojemność 6,06 litra
- Wersje dopuszczone w niektórych krajach z normą emisji spalin 3A lub 5
Zalety przemyślanego systemu chłodzenia:
- Zależna od zapotrzebowania regulacja prędkości obrotowej
- przy niskiej mocy i przy niskiej temperaturze wentylatory mogą się nawet wyłączyć
- Rozmieszczenie poza obszarem zanieczyszczenia
- lewo: Powietrze doładowania, hydraulika
- prawo: silnik, klimatyzacja
„Opryskiwacz Pantera firmy Amazone wyróżnia się najniższym zużyciem paliwa, niskim poziomem hałasu i dobrym rozdziałem ciężaru przy wystarczającej masie użytkowej”.
(profi 12/2011)