AMAZONE Service App
Specjalne oprogramowanie AMAZONE zwiększa możliwości komunikacji. Można je używać na całym świecie i z różnymi urządzeniami końcowymi, jak np. smartfony z systemem iOS lub Android. Oznacza to, że np. technik partnera serwisowego, który przeprowadzał już bardziej skomplikowane naprawy, może połączyć się cyfrowo i w czasie rzeczywistym ze specjalistą serwisowym w biurze za pomocą tabletu, smartfona lub okularów AR. Poprzez kamerę w urządzeniu końcowym technika serwisowego, specjalista może kontrolować pole naprawy technika serwisowego i na tej podstawie przekazywać mu odpowiednie instrukcje. W razie potrzeby technik serwisowy może również zobaczyć, co specjalista widzi na swoim ekranie w celu określenia środków zaradczych. W ten sposób można wymieniać pliki wideo, audio, obrazy i tekst, np. obrazy z oznaczeniami i fragmenty schematu hydraulicznego.
Dla klienta końcowego system oferuje również te same możliwości techniczne w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących techniki zastosowań podczas rozmowy z doradcą serwisowym.