Podwozie | Dyszel | Układ kierowniczy

Amortyzacja zaczepu – ochrona belki polowej

Zaczepy maszyn UX 4201 – 6201 oraz 11201 są wyposażone w element tłumiący będący ważnym elementem konstrukcyjnym. Redukcja wstrząsów między ramą a zaczepem służy ochronie belek polowych i zapobiega ruchom kołysania ciągnika. 

  1. Stal sprężynowa
  2. Sprężysty element amortyzujący
Więcej informacji + Mniej informacji -

Zawieszenie – takie, jakiego potrzebujesz!

Nieważne, czy sztywny zaczep Hitch ze sprzęgiem kulowym, czy raczej klasyczny z uchem – AMAZONE oferuje zawsze właściwe rozwiązanie do każdego ciągnika. Do wyboru są zaczepy górne lub dolne oraz ucha o średnicy 40 mm lub 50 mm albo sprzęg kulowy K 80.

Więcej informacji + Mniej informacji -

Różne osie dla UX 4201, UX 5201 i UX 6201

Poszczególne osie zapewniają właściwe rozwiązanie na każde warunki. 

Zalety:

  • Możliwe rozmiary opon do 520/85 R46 (średnica 2,05 m)
  • Prześwit do 82 cm
  • Homologacja do 60 km/h z systemem ALB (automatyczny zawór hamulcowy zależny od obciążenia)


Wszechstronne możliwości:

  • Stałe osie o rozstawie kół od 1,50 m do 2,25 m – obrócenie kół umożliwia zrealizowanie dwóch rozstawów.
  • Regulowana oś z bezstopniowym regulowanym rozstawem kół od 1,50 do 2,25 m dla UX 4201 Super
  • Hydropneumatyczna amortyzacja osi z opatentowaną stabilizacją kołysania dla UX 4201 Super i UX 5201 Super
  • Oś skrętna AutoTrail z automatyczną jazdą po śladzie kół ciągnika
Więcej informacji + Mniej informacji -

Osie UX 7601 i UX 8601

Oś nieresorowana
Seryjna, nieresorowana oś jest niedroga i wystarczająca dla wielu zastosowań. Dotyczy to zwłaszcza gospodarstw, w których zabudowania znajdują się niedaleko od pól, przez co jazda drogowa nie trwa długo.


Oś resorowana biernie
Oś resorowana biernie odznacza się dużo spokojniejszą jazdą maszyny. Sprawia to, że przejazdy drogowe są znacznie bardziej komfortowe. Jednocześnie nierówności na polu są lepiej kompensowane.


Oś resorowana aktywnie
Oś resorowana aktywnie zapewnia doskonałą amortyzację maszyny. Na drodze jest to odczuwalne jako bardzo spokojna charakterystyka jazdy. Również na polu pozwala to optymalnie kompensować np. głębokie koleiny. W firmach, dla których szczególnie ważne jest delikatne obchodzenie się z maszyną, ten typ zawieszenia sprawdza się wyjątkowo dobrze.

Więcej informacji + Mniej informacji -

Oś skrętna AutoTrail

Oś skrętna AutoTrail zapewnia maksymalny komfort kierowcy i wyjątkowo spokojne ułożenie belki polowej i dużą stabilność. Zdolność manewrowa, zwłaszcza podczas cofania, jest znakomita. Kierowanie osi możliwe jest także w stanie złożonym.

  • Opcjonalnie
  1. wewnętrzny promień skrętu


Więcej informacji + Mniej informacji -

Inteligentne sterowanie AutoTrail

Sterowanie AutoTrail zapewnia kopiowanie śladu kół ciągnika i można łatwo skalibrować je pod kątem każdego typu ciągnika. Układy kierowania AutoTrail można w każdej chwili uaktywnić i sterować nimi w celu dokonania ręcznej korekty na pochyłościach. Szczególnie pomocna jest w układzie skrętu AutoTrail możliwość kierowania również ze złożoną belką polową np. na podwórzu.

  • Kąty skrętu osi kierowanych wynoszące 28°sprawiają, że maszyny doskonale pokonują nawet wąskie zakręty. 
     
Więcej informacji + Mniej informacji -

Korekta na zboczach dla AutoTrail

Układ kierowania AutoTrail w UX Super jest wyposażony standardowo w pełni zautomatyzowane sterowanie na zboczu. Ponieważ sterowanie na zboczach musi być dostosowane do pozycji w terenie, to ustawienie jego intensywności możliwe jest w każdym momencie przez joystick.


  1. Ześlizgiwanie przy wyłączonym sterowaniu na zboczu
  2. Aktywne sterowanie AutoTrail na zboczu
Więcej informacji + Mniej informacji -

Tandemowy układ jezdny UX 11201 Super

Maksymalna wydajność, precyzja i komfort obsługi


Podwozie hydropneumatyczne – wydajność na polu i na drodze
Podwozie hydropneumatyczne w połączeniu z amortyzowanym zaczepem Hitch zapewnia doskonały komfort jazdy. Osie BPW z seryjną regulacją wypoziomowania maszyny na bieżąco dopasowują się do stanu obciążenia. Zaczep Hitch z dopuszczalnym obciążeniem do 3 ton i zaczepem kulowym (K80) zapewnia doskonałą trakcję i spokojny bieg maszyny. Wzajemne, krzyżowe połączenie siłowników amortyzacji powoduje, że maszyna jest stabilna i odporna na kołysanie. Zamknięty system hydrauliki zapewnia zawsze równy rozkład masy na wszystkie 4 koła. Możliwe rozstawy śladów wynoszą 2,00 do 2,25 m a średnica koła może wynosić do 1,95 m.

Więcej informacji + Mniej informacji -

Wzmocnienie trakcji

UX 11201 Super wyróżnia się zwłaszcza przy pracy w wyjątkowo ciężkich warunkach: wzmocnienie trakcji przy hydropneumatycznej amortyzacji osi pozwala przy maksymalnie napełnionej maszynie na chwilowe zwiększenie pionowego obciążenia zaczepu z 3 do 4 t. Przy maszynie napełnionej częściowo, pionowe obciążenie zaczepu zwiększa się do 30 %.

Więcej informacji + Mniej informacji -

Optymalne właściwości jezdne

Perfekcyjne systemy kierowania do UX 11201 Super


Podwójna oś skrętna DoubleTrail – aktywny, wymuszony skręt elektroniczny
– dobre podążanie po śladach to mniej kolein na polu
– łatwe manewrowanie dzięki aktywnej, inteligentnej osi tylnej
– zawsze bardzo spokojne, delikatne prowadzenie belki polowej

Więcej informacji + Mniej informacji -

Kopiowanie nadążne SingleTrail

Podwozie UX 11201 Super jest wyposażone seryjnie w oś tylną ze skrętem nadążnym, zapewniającym odpowiednie zachowanie w czasie jazdy i niewielkie ugniatanie przez koła. Przy skręcie nadążnym SingleTrail pierwsza oś jest osią sztywną a druga pasywną, nadążną osią kierowaną, dającą maszynie doskonałe właściwości jezdne bez „wleczenia” kół.

Do jazdy wstecz należy zablokować drugą oś. Powinna ona być zablokowana także do transportu po drogach. Przy ciasnych nawrotach i powolnej jeździe można odblokować oś.

Więcej informacji + Mniej informacji -

DoubleTrail

W pełni automatyczne kierowanie osi
Opcjonalnie można wyposażyć UX 11201 Super także w elektroniczne sterowanie osi DoubleTrail. To elektroniczne, wymuszone kierowanie obu osi jest szczególnie ważne w kulturach rzędowych, jak ziemniaki, buraki oraz na małych polach, zapobiegając szkodom powodowanym przez koleiny. Pierwsza oś wiernie podąża po śladach tylnych kół ciągnika, druga oś jedzie po śladach przednich kół ciągnika. Osiąga się przy tym bardzo wierny ruch po śladach ciągnika a przede wszystkim kopiowanie nie wpływa negatywnie na ruchy belki polowej. W transporcie drogowym pierwsza oś jest blokowana a druga jest aktywnie kierowana przez system.

Więcej informacji + Mniej informacji -

Więcej odnośników

Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat ochrony roślin

Czy to nie brzmi ciekawie?

Zostaw swoje dane kontaktowe*, wkrótce skontaktujemy się z Tobą:
* Twoje dane kontaktowe zostaną wykorzystane jedynie do nawiązania pożądanego przez Państwa kontaktu.