Podwozie | Dyszel | Układ kierowniczy

Amortyzacja zaczepu – ochrona belki polowej

Wszystkie zaczepy dysponują amortyzacją będącą ważnym elementem konstrukcyjnym maszyny. Redukcja wstrząsów między ramą a zaczepem służy ochronie belek polowych i zapobiega ruchom kołysania ciągnika.


  1. Sprężysty element amortyzujący
  2. Stal sprężynowa
Więcej informacji + Mniej informacji -

Zawieszenie – takie, jakiego potrzebujesz!

Nieważne, czy sztywny zaczep Hitch ze sprzęgiem kulowym, czy raczej klasyczny z uchem – AMAZONE oferuje zawsze właściwe rozwiązanie do każdego ciągnika. Do wyboru są zaczepy górne lub dolne oraz ucha o średnicy 40 mm lub 50 mm albo sprzęg kulowy K 80.

Więcej informacji + Mniej informacji -

Osie i hamulce

Bezpieczeństwo przede wszystkim!

Poszczególne osie zapewniają właściwe rozwiązanie na każde warunki.


Zalety:

  • Możliwe rozmiary opon do 520/85 R46 (średnica 2,05 m)
  • Prześwit do 82 cm
  • Homologacja do 60 km/h z systemem ALB (automatyczny zawór hamulcowy zależny od obciążenia)


Wszechstronne możliwości

  • Osie stałe z rozstawem kół od 1,50 m do 2,25 m – obrócenie kół umożliwia dwa rozstawy
  • Regulowana oś o bezstopniowo regulowanym rozstawie kół od 1,50 do 2,25 m dla UX 3200 Special i UX 4200 Special
  • Hydropneumatyczna amortyzacja osi z opatentowaną stabilizacją kołysania dla UX 4201 Super i UX 5201 Super
  • Oś skrętna AutoTrail z obsługą za pomocą joysticka
Więcej informacji + Mniej informacji -

Oś skrętna AutoTrail

Oś skrętna AutoTrail zapewnia maksymalny komfort kierowcy i wyjątkowo spokojne ułożenie belki polowej i dużą stabilność. Zdolność manewrowa, zwłaszcza podczas cofania, jest znakomita. Kierowanie osi możliwe jest także w stanie złożonym.

  • Opcjonalnie
  1. wewnętrzny promień skrętu


Więcej informacji + Mniej informacji -

Inteligentne sterowanie AutoTrail

Sterowanie AutoTrail zapewnia kopiowanie śladu kół ciągnika i można łatwo skalibrować je pod kątem każdego typu ciągnika. Układy kierowania AutoTrail można w każdej chwili uaktywnić i sterować nimi w celu dokonania ręcznej korekty na bocznych pochyłościach. Szczególnie pomocna jest w układzie kierowania AutoTrail możliwość kierowania również ze złożoną belką polową np. na podwórzu.


  • Kąty skrętu osi kierowanych wynoszące 20° sprawiają, że opryskiwacze zaczepiane UX doskonale pokonują nawet wąskie zakręty.
Więcej informacji + Mniej informacji -

Korekta na zboczach dla AutoTrail

Układ kierowania AutoTrail w UX Super jest wyposażony standardowo w pełni zautomatyzowane sterowanie na zboczu. Ponieważ sterowanie na zboczach musi być dostosowane do pozycji w terenie, to ustawienie jego intensywności możliwe jest w każdym momencie przez joystick.

  • Opcjonalnie


  1. Aktywne sterowanie AutoTrail na zboczu
  2. Ześlizgiwanie przy wyłączonym sterowaniu na zboczu
Więcej informacji + Mniej informacji -

Tandemowy układ jezdny UX 11201 Super

Maksymalna wydajność, precyzja i komfort obsługi


Podwozie hydropneumatyczne – wydajność na polu i na drodze
Podwozie hydropneumatyczne w połączeniu z amortyzowanym zaczepem Hitch zapewnia doskonały komfort jazdy. Zespoły osi BPW z seryjną regulacją poziomu na bieżąco dopasowują się do stanu obciążenia. Zaczep Hitch z dopuszczalnym obciążeniem do 3 ton i zaczepem kulowym (K80) zapewnia doskonałą trakcję i spokojny bieg maszyny. Wzajemne, krzyżowe połączenie siłowników amortyzacji powoduje, że maszyna jest stabilna i odporna na kołysanie. Zamknięty system hydrauliki zapewnia zawsze równy rozkład masy na wszystkie 4 koła. Możliwe rozstawy śladów wynoszą 2,00 do 2,25 m a średnica koła może wynosić do 1,95 m.

Więcej informacji + Mniej informacji -

Wzmocnienie trakcji

UX 11201 Super wyróżnia się zwłaszcza przy pracy w wyjątkowo ciężkich warunkach: wzmocnienie trakcji przy hydropneumatycznej amortyzacji osi pozwala przy maksymalnie napełnionej maszynie na chwilowe zwiększenie pionowego obciążenia zaczepu z 3 do 4 t. Przy maszynie napełnionej częściowo, pionowe obciążenie zaczepu zwiększa się do 30 %.

Więcej informacji + Mniej informacji -

Optymalne właściwości jezdne

Perfekcyjne systemy kierowania do UX 11201 Super


Podwójna oś skrętna DoubleTrail – aktywny, wymuszony skręt elektroniczny
– dobre podążanie po śladach to mniej kolein na polu
– łatwe manewrowanie dzięki aktywnej, inteligentnej osi tylnej
– zawsze bardzo spokojne, delikatne prowadzenie belki polowej

Więcej informacji + Mniej informacji -

Kopiowanie nadążne SingleTrail

Podwozie UX 11201 Super jest wyposażone seryjnie w oś tylną ze skrętem nadążnym, zapewniającym odpowiednie zachowanie w czasie jazdy i niewielkie ugniatanie przez koła. Przy skręcie nadążnym SingleTrail pierwsza oś jest osią sztywną a druga pasywną, nadążną osią kierowaną, dającą maszynie doskonałe właściwości jezdne bez „wleczenia” kół.

Do jazdy wstecz należy zablokować drugą oś. Powinna ona być zablokowana także do transportu po drogach. Przy ciasnych nawrotach i powolnej jeździe można odblokować oś.

Więcej informacji + Mniej informacji -

DoubleTrail

W pełni automatyczne kierowanie osi
Opcjonalnie można wyposażyć UX 11201 Super także w elektroniczne sterowanie osi DoubleTrail. To elektroniczne, wymuszone kierowanie obu osi jest szczególnie ważne w kulturach rzędowych, jak ziemniaki, buraki oraz na małych polach, zapobiegając szkodom powodowanym przez koleiny. Pierwsza oś wiernie podąża po śladach tylnych kół ciągnika, druga oś jedzie po śladach przednich kół ciągnika. Osiąga się przy tym bardzo wierny ruch po śladach ciągnika a przede wszystkim kopiowanie nie wpływa negatywnie na ruchy belki polowej. W transporcie drogowym pierwsza oś jest blokowana a druga jest aktywnie kierowana przez system.

Więcej informacji + Mniej informacji -

Więcej odnośników

Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat ochrony roślin

Czy to nie brzmi ciekawie?

Zostaw swoje dane kontaktowe*, wkrótce skontaktujemy się z Tobą:
* Twoje dane kontaktowe zostaną wykorzystane jedynie do nawiązania pożądanego przez Państwa kontaktu.